קידום אתרים בגוגל = מינוף העסק דרך האינטרנט



קידום האתר בגוגל הינה דרך מינוף טובה ואפקטיבית, כיוון שדרך אופטימזצית מבנה ותוכן האתר נוכל להגיע למיקוד של תחום האתר ועל ידי כך נגרום לאתר להיות יותר ידידותי לגוגל כלומר, נגרום לזחלן (תוכנה שבעזרתה גוגל סורק את האתר) של גוגל לקרוא יותר טוב את האתר ובכך נשיג את מטרתיינו שהיא להגיע לגולשים (לקוחות) הפונטציאלים.

טוב באו נילך צעד אחד אחורה ונענה על השאלה מה זה קידום אתר?

במונח המקצועי זה ניקרא אופטימיזצית מנועי חיפוש (seo).
קידום האתר הינו תהליך ואימון של אופטימיזצית האתר שלך כך שהוא ידורג טוב דף תוצאות מנועי החיפוש. כאשר מישהו מקליד מילה או ביטוי לתוך מנוע החיפוש (כמו גוגל) ומחפש את המוצר או השירות שאתה מוכר, אתה תירצה להיות מדורג בבעמוד הארשון במקום הראשון או השני בדף תוצאות החיפוש.

כיום 95% מהגולשים בישראל שעושים חיפוש דרך האינטרנט מתבצע בגוגל (והמספרים רק עולים כל הזמן) כך שאם אתה לא נימצא בעמוד הראשון רוב הסיכויים שלא יגיעו לאתר שלך, אז נכון בפועל הוצאת הרבה זמן וכסף על האתר שלך אבל אם אתה לא שם אז אתה לא קיים...!!!

יום רביעי, 12 בנובמבר 2008

רשימת בדיקה לקידום אתר: המנע או שתוחרם

זוהי רשימת בדיקה לקידום אתר מאוד חשובה, היא כוללת נושאים שאם תעשה אותם, גוגל יחרים את כל האתר שלך מהאינדוקס שלו. ישנם נושאים יותר ורציניים פחות, אך זה יהיה רעיון טוב שלא להשתמש בטריקים אלו בקידום האתר.
  • אף פעם אל תעשה redirect לדומיין אחר.
  • אף פעם אל תכלול טקסט שלא רואים אותו (כלומר שצבע הגופן יהיה כמו צבע הרקע של הדף עליו כתוב הטקסט).
  • אף פעם אל תחביא טקסט.
  • אף פעם אל תקשר לתמונות שהם לא ניראות.
  • אף פעם אל תיצור דפי doorway.
  • אף פעם אל תציג לעכביש של גוגל טקסט שונה מהטקסט שבאמת מוצג ללקוח.

אין תגובות: