קידום אתרים בגוגל = מינוף העסק דרך האינטרנט



קידום האתר בגוגל הינה דרך מינוף טובה ואפקטיבית, כיוון שדרך אופטימזצית מבנה ותוכן האתר נוכל להגיע למיקוד של תחום האתר ועל ידי כך נגרום לאתר להיות יותר ידידותי לגוגל כלומר, נגרום לזחלן (תוכנה שבעזרתה גוגל סורק את האתר) של גוגל לקרוא יותר טוב את האתר ובכך נשיג את מטרתיינו שהיא להגיע לגולשים (לקוחות) הפונטציאלים.

טוב באו נילך צעד אחד אחורה ונענה על השאלה מה זה קידום אתר?

במונח המקצועי זה ניקרא אופטימיזצית מנועי חיפוש (seo).
קידום האתר הינו תהליך ואימון של אופטימיזצית האתר שלך כך שהוא ידורג טוב דף תוצאות מנועי החיפוש. כאשר מישהו מקליד מילה או ביטוי לתוך מנוע החיפוש (כמו גוגל) ומחפש את המוצר או השירות שאתה מוכר, אתה תירצה להיות מדורג בבעמוד הארשון במקום הראשון או השני בדף תוצאות החיפוש.

כיום 95% מהגולשים בישראל שעושים חיפוש דרך האינטרנט מתבצע בגוגל (והמספרים רק עולים כל הזמן) כך שאם אתה לא נימצא בעמוד הראשון רוב הסיכויים שלא יגיעו לאתר שלך, אז נכון בפועל הוצאת הרבה זמן וכסף על האתר שלך אבל אם אתה לא שם אז אתה לא קיים...!!!

יום שלישי, 9 בספטמבר 2008

קידום אתר בגוגל פשוט וקל

5 צעדים לקידום האתר בגוגל לשיפור הPAGE RANK

ניסיונות להביא מבקרים לאתר שלך יכול להיות אתגר די גדול. דרך שיטת קידום האתר תוכל להוריד כמה מניסיונות אלו, על ידי מיקום האתר שלך גבוה במנועי החיפוש ובראשם גוגל. כשאתה משתמש בקידום אתר שלך דרך מנועי החיפוש אתה לא זורק סתם כסף לפירסום רגעי ברדיו או בטלויזיה, אלה שבמקום זה אתה פשוט כותב את הדפים שלך כך שתוכל לספק במדוייק את מה שהלקוחות שלך רוצים ובאותו זמן (בלי שתשים לב אפילו) אתה מראה אפקטיביות למנועי החיפוש.

בהמשך המאמר יהיו 5 הצעדים שיעזור לך ללמוד איך לקדם את האתר שלך ולקבל ציון יותר טוב לדפים שלך.

צעד ראשון: בחירת ביטוי מטרתי target phrase

בשיטת קידום האתר אתה צריך לקבוע ביטוי אחד שיתאר על מה מדובר בדף, זה ניקרא ביטוי מטרתי. לביטוי זה צריך להיות 3 דברים:

  • חשיבות
    הביטוי שלך צריך להיות חלק חשוב מתוכן הדף. אם הדף שלך דבר על השקעות נדל"ן, אז הביטוי המטרתי שלך צריך לכלול "השקעות נדל"ן" ולא רק את המילה "השקעות".

  • דיוק.

    אחת משיטות הנפוצות בקידום האפור בקידום האתר הוא לנסות להכניס ביטוי שהוא לא מדוייק לתוכן של הדף. כלומר זה שהמילה "סקס" ו "XXX" פופולריות ויש להן הרבה מחפשים זה לא אומר שכדאי לך להכניס אותם לדף השקעות הנדל"ן שלך .


  • פופולריות

    אם הדף שלך מדבר על השקעות נדל"ן, הביטוי המטרתי שלך צריך להיות כזה שאנשים מחפשים אותו. אנשים לא יחפשו "אדמות" כמו שהם יחפשו "השקעות נדל"ן" לכן "השקעות נדל"ן" היא בחירה יותר טובה לביטוי.

צעד שני: נתח את המתחרים שיש לך על אותו הביטוי.


הצעד השני בקידום האתר שלך הוא לקבוע מי הם המתחרים שלך. זכור כי בזמן שאתה מקדם אתר אתה עובד ברמה של דף באתר שלך ולא על האתר כולו !, אז בעוד שאתה לוקח בחשבון את כל האתרים שמדברים על השקעות שיהיו המתחרים שלך על המילה "השקעות נדל"ן" המתחרים שלך כניראה יותר מומחים nadlan.blob.co.il או כל חברת השקעות נדל"ן אחרת.

  • תבדוק בגוגל כדי לראות מה מראים כשאתה מחפש את הביטוי המטרתי שלך.
  • תבחן את הדפים שמופיעים בעמוד הראשון, תבקוד איך הם השתמשו בביטוי המטרתי שלך. אתה יכול להשתמש באופצית דף ה "Cached" (עותק שמור) שבגוגל כדי לראות את הביטוי המטרתי שלך באופן ברור.

זכור שככל שהביטוי המטרתי שלך יותר פופולרי, סביר להניח שהתחרות תיהיה יותר גדולה. לפעמים זה הגיוני להתמקד על ביטוי שהוא פחות פופולרית אם אתה יודע שדרך הביטוי הזה תוכל למקד את השוק הלקוחות שלך אלייך מאשר לכוון לביטוי הכי פופולרי שיש.


צעד שלישי: כתוב את הדפים שלך.


קידום אתר הוא לא רק על מטא תאג meta tag. קח להלן את הגישה לקידום האתר שלך:

  1. תכלול את ביטוי המפתח בתוך ה- meta title tag (כותרת הדף), תוודא שהכותרת ניתנת ללחיצה. זה מה שרוב האנשים יראו כשהם יחפשו אז תשמור על משפט הגיוני ותאורי.
  2. תכלול את ביטוי המפתח שלך ב- meta description. רוב מקדמי האתרים משתמשים בתיאור זה כפיסקה קצרה מתחת לכותרת הלחיצה המתארת בקצרה את תוכלת הדף. תוודא שה-description שלך מכיל את הכותרת ושלא יחזור על מה שהכותרת אומרת.
  3. רצוי שיהיה לך בתוך הmeta tag שלך את ה-meta keywords לא צריך למלא אותו אך רצוי שיהיה רשום (פעם גוגל נתן לו ערך, כיום גוגל הוריד את זה מנתוניו אך מוריד ניקוד למי שלא כולל את הmeta keywords רשום בתוך הmeta tag.
  4. תכלול את ביטוי המפתח בכותרת או בכותרת הראשית של הדף שלך. תרשום את הכותרת הראשית בתוך header tag הכותרת הראשית של הדף צריך להיות כתובה בתור פיסקת h1 שכן חשוב לקידום האתר כיוון שגוגל נותן ל h1 משקל גבוה.
  5. רצוי לכלול את ביטוי המפתח גם כותרות המשניות h2-h6.
  6. לבסוף, תוודא שביטוי המפתח נימצא בפיסקה הראשונה שבעמוד, ופעמיים אם תוכל. בנוסף תכלול את הביטוי בעוד איזורים בעמוד, בקישורים חיצוניים, כותרות, בסרגל הצד.

צעד רביעי: קדם את העמוד

תוודא שכאשר אתה מכריז על העמוד שלך, אתה משתמש גם בלינקים לאתר שלך מאתרים אחרים וגם שם לינקים לאתר שלך בתוך איזה שהוא מאמר שקשור למוצר או שירות שאתה מספק, הלינק הזה צריך להיות בתוך מהלך המאמר העצמו שיופיע על איזה שהיא מילת מפתח סימן קישור לתוך האתר שלך לדוגמה קידום בגוגל, אם אתה מנהל בלוג, אתה תירצה בבתוך הבלוג שלך יכיל לפחות שתי איכזורים למילת המפתח של האתר שלך וכמובן שהיא צריכה להופיע כקישור.

צעד חמישי: תבדוק את התוצאות שלך

אם הזחלן של גוגל לא זוחל (בודק) את האתר שלך בתדירות סדירה, שלח את העמוד שלך אל גוגל, ואז חכה שבוע ותחזור לחיפוש של גוגל כדי לבדוק את קידום האתר שלך במילת המפתח. המטרה שלך היא להיות ממוקם לפחות שלושת המקומות הראשונים בדף תוצאות החיפוש (מחקרים של גוגל הראו שגם מקום שלישי ושני חסופים לאותו מספר הקלקות כמו המקום הראשון).

קידום האתר בגוגל הוא אינו הנדסת טילים

אפשר להגיד זה שכמו קסם, אבל ישנו עוד דרכים לקדם אתר ולהגיע לתוצאות הגבוהות בדרוג גוגל, וחמשת הצעדים שהצגתי לכם צריכים לעזור לכם לשפר את קידום האתר שלכם, בהצלחה.

אין תגובות: