קידום אתרים בגוגל = מינוף העסק דרך האינטרנט



קידום האתר בגוגל הינה דרך מינוף טובה ואפקטיבית, כיוון שדרך אופטימזצית מבנה ותוכן האתר נוכל להגיע למיקוד של תחום האתר ועל ידי כך נגרום לאתר להיות יותר ידידותי לגוגל כלומר, נגרום לזחלן (תוכנה שבעזרתה גוגל סורק את האתר) של גוגל לקרוא יותר טוב את האתר ובכך נשיג את מטרתיינו שהיא להגיע לגולשים (לקוחות) הפונטציאלים.

טוב באו נילך צעד אחד אחורה ונענה על השאלה מה זה קידום אתר?

במונח המקצועי זה ניקרא אופטימיזצית מנועי חיפוש (seo).
קידום האתר הינו תהליך ואימון של אופטימיזצית האתר שלך כך שהוא ידורג טוב דף תוצאות מנועי החיפוש. כאשר מישהו מקליד מילה או ביטוי לתוך מנוע החיפוש (כמו גוגל) ומחפש את המוצר או השירות שאתה מוכר, אתה תירצה להיות מדורג בבעמוד הארשון במקום הראשון או השני בדף תוצאות החיפוש.

כיום 95% מהגולשים בישראל שעושים חיפוש דרך האינטרנט מתבצע בגוגל (והמספרים רק עולים כל הזמן) כך שאם אתה לא נימצא בעמוד הראשון רוב הסיכויים שלא יגיעו לאתר שלך, אז נכון בפועל הוצאת הרבה זמן וכסף על האתר שלך אבל אם אתה לא שם אז אתה לא קיים...!!!

יום שבת, 11 באוקטובר 2008

רשימת בדיקה לקידום אתר בגוגל

רשימת קידום אתר זו תביא אותך לדרך של כמה צעדים לשיפור האתר שלך בדירוג מנועי החיפוש. יש 5 סעיפים המכסים את הדברים הכי טובים והכי גרועים כדי לקבל דירוג טוב במנועי החיפוש. תשתמש ברשימת קידום האתר הזו כדי להעלות את הדפים האינטרנטים, ותוודא שהדפים שלך מדורגים הכי גבוה שאפשר.
זכור: תמיד לקדם דף אחד בפרק זמן סיים את הקידום עליו ותמשיך לדף אחר. קידום אתר נבנה בצורה הכי טובה כאשר עובדים בצורה שלך דף אחר דף, רשימת קידום האתר הזו מכוונת לפי קידום דף אחד כל פעם, ולא לאתר כולו יחד.

רשימת בדיקה לקידום אתר בעדיפות גבוהה

זהו הדף לנושאים שבעדיפות גובהה. אם אתה לא כלום לקידום אתר שלך, אתה צריך לפחות להתאים את הדף שלך לרשימה הזו וכך תידע שאתה עושה לפחות את הקידום הבסיסי לאתר שלך.

  • רשום תוכן טוב.
  • רשום תוכן ייחודי.
  • חשוב על מילת מפתח טובה.
  • תעלה תוכן חדש בתדירות גבוהה לאתר.
  • תמצא מילת מפתח פופולארית אבל שלא תיהיה יותר מידי פופולארית.
  • תרשום אתר שיהיה ניתן להכנס אליו.
  • תכניס את מילות המפתח שלך לכותרות העמודים. title tag
  • רכוש דומיין עם מילת המפתח של העסק שלך ולא השם של העסק.
  • השתמש במילת המפתח שלך בURL.
  • תשתמש הרבה במילת המפתח שלך באתר אבל לא יותר מידי. (רצוי שאחוז הצפיפות של מילת המפתח בעמוד תיהיה על3-5%)
  • תשתמש במילת המפתח שלך בכותרות המאמרים שלך.
  • תשתמש המילת המפתח כאנקור טקסט שבלינקים.
  • צור קישורים לאתר שלך מאתרים אחרים.
  • נסה להכניס את מילת המפתח שלך בתוך לינקים ניכנסים.
  • נסה לקבל לינק מאתר מכובד שיש לו rank page גבוה.
  • נסה לקבל לינקים באתרים שעוסקים באותו תחום שלך.
  • נסה לקבל לינקים מאתרים שהסיומת שלהם היא gov.il או edu.il או ac.il

אין תגובות: