קידום אתרים בגוגל = מינוף העסק דרך האינטרנט



קידום האתר בגוגל הינה דרך מינוף טובה ואפקטיבית, כיוון שדרך אופטימזצית מבנה ותוכן האתר נוכל להגיע למיקוד של תחום האתר ועל ידי כך נגרום לאתר להיות יותר ידידותי לגוגל כלומר, נגרום לזחלן (תוכנה שבעזרתה גוגל סורק את האתר) של גוגל לקרוא יותר טוב את האתר ובכך נשיג את מטרתיינו שהיא להגיע לגולשים (לקוחות) הפונטציאלים.

טוב באו נילך צעד אחד אחורה ונענה על השאלה מה זה קידום אתר?

במונח המקצועי זה ניקרא אופטימיזצית מנועי חיפוש (seo).
קידום האתר הינו תהליך ואימון של אופטימיזצית האתר שלך כך שהוא ידורג טוב דף תוצאות מנועי החיפוש. כאשר מישהו מקליד מילה או ביטוי לתוך מנוע החיפוש (כמו גוגל) ומחפש את המוצר או השירות שאתה מוכר, אתה תירצה להיות מדורג בבעמוד הארשון במקום הראשון או השני בדף תוצאות החיפוש.

כיום 95% מהגולשים בישראל שעושים חיפוש דרך האינטרנט מתבצע בגוגל (והמספרים רק עולים כל הזמן) כך שאם אתה לא נימצא בעמוד הראשון רוב הסיכויים שלא יגיעו לאתר שלך, אז נכון בפועל הוצאת הרבה זמן וכסף על האתר שלך אבל אם אתה לא שם אז אתה לא קיים...!!!

יום שבת, 11 באוקטובר 2008

רשימת בדיקה לקידום אתר: בעדיפות בינונית

דף זה הוא אומנם עוסק בנושאים בעדיפות בינונית, אך בהחלט יוכל לחולל שינויים בקביעת דירוג האתר שלך.
  • צור כמה תוכן שתוכל.
  • דאג שהאתר שלך תמיד יהיה זמין!!! (שלא יהיה מצב שכאשר ילחצו עליו יופיע 404 וכו')
  • צור מפת אתר
  • צור מפת XML sitemap או google sitemap ותשלח אותה לגוגל.
  • תשיג כמה שיותר inbound link.
  • שים את מילת המפתח שלך בפיסקה הראשונה בדף.
  • תגדיל את גודל הפונט של מילת המפתח שלך.
  • תבליט את מילת הפתח בטקסט.
  • תרשום דסקריפשן באופן שיתאר על מה העמוד מדבר תכניס את זה ל meta description.
  • תעשה קישורים פנימיים בתוך האתר שיובילו לעמוד אתה הכי רוצה (בדרך כלל זה לדף הבית)
  • כנס לינקים בתוך הטקסט.
  • תמשיך לבקש inbound link.
  • קבל לינק מDMOZ ו- YAHOO.
  • תבדוק מפעם לפעם את ה-rankpage של ה-outbound link.
  • עשה כל תמונה גדולה כקישור.
  • תשמור על דפים מעודכנים.
  • אם אתה משתמש ב frames, תמיד תשתמש ב-noframes tag.
  • אם אתה משתמש בפלאש, תמיד תכלול טקסט חלופי.
  • תשתמש בפלאש לדברים לא קריטים באתר.

אין תגובות: