קידום אתרים בגוגל = מינוף העסק דרך האינטרנט



קידום האתר בגוגל הינה דרך מינוף טובה ואפקטיבית, כיוון שדרך אופטימזצית מבנה ותוכן האתר נוכל להגיע למיקוד של תחום האתר ועל ידי כך נגרום לאתר להיות יותר ידידותי לגוגל כלומר, נגרום לזחלן (תוכנה שבעזרתה גוגל סורק את האתר) של גוגל לקרוא יותר טוב את האתר ובכך נשיג את מטרתיינו שהיא להגיע לגולשים (לקוחות) הפונטציאלים.

טוב באו נילך צעד אחד אחורה ונענה על השאלה מה זה קידום אתר?

במונח המקצועי זה ניקרא אופטימיזצית מנועי חיפוש (seo).
קידום האתר הינו תהליך ואימון של אופטימיזצית האתר שלך כך שהוא ידורג טוב דף תוצאות מנועי החיפוש. כאשר מישהו מקליד מילה או ביטוי לתוך מנוע החיפוש (כמו גוגל) ומחפש את המוצר או השירות שאתה מוכר, אתה תירצה להיות מדורג בבעמוד הארשון במקום הראשון או השני בדף תוצאות החיפוש.

כיום 95% מהגולשים בישראל שעושים חיפוש דרך האינטרנט מתבצע בגוגל (והמספרים רק עולים כל הזמן) כך שאם אתה לא נימצא בעמוד הראשון רוב הסיכויים שלא יגיעו לאתר שלך, אז נכון בפועל הוצאת הרבה זמן וכסף על האתר שלך אבל אם אתה לא שם אז אתה לא קיים...!!!

יום שלישי, 14 באוקטובר 2008

רשימת בדיקה לקידום אתר: בעדיפות נמוכה

זהו הדף של הנושאים שבעדיפות נמוכה (אין זה אומר שצריך להתעלם מהם). עשה את הדברים האלה לאתר שלך ברגע שסיימת לעשות את כל נושאי העדיפות הגבוה והעדיפות הבינוני. רשימת בדיקת קידום האתר תכלול נושאים שייתכן שיעזרו לך ובמקרה הכי גרוע לא יזיקו לקידום האתר שלך.
  • תשמור על העמודים שלך בתוך ספריית ה-root (הספריה הראשית של האתר שלך).
  • רצוי שב-meta tag תכניס meta kewords אך אל תוסיף את מילות המפתח שלך לשם, שרק יהיה מצויין לך שם meta keywords ושישאר ריק, קיום גוגלכבר לא נותן משקל לmeta keywords.
  • תכניס את מילת המפתח שלך בתוך ה-meta discription.
  • וודא שמילות המפתח שלך הן בשפה שקהל הייעד שלך משתמש. (כלומר אם אתה מוכר לדוגמא ג'ק להרמת הרכב אל תכניס מילת מפתח כמו מגבה כי אף אחד לא יחפש את המילה הזאת וכן יחפשו ג'ק להרמה.)
  • עשה קידום לאתר שלך במילות מפתח שהן פחות חשובות מהמילות מפתח שאתה כבר מקדם.
  • תשתמש בסלנג במילות המפתח.
  • תשתמש בכל מיני צורות במילת המפתח.
  • תשתמש בכל מיני מילים נירדפות לאותה מילת מפתח.
  • אל תתן הרבה קישורים חיצוניים (קישורים מהאתר שלך לאתרים אחרים).
  • תרשום דומיין ניפרד במקום סאבדומיין.
  • רצוי שסיומת הURL של האתר שלך תיהיה קשורה למיקום קהל הייעד שלך אם מדובר על קהל ישראלי אז תרכוש דומיין co.il ואם הוא לארה"ב אז תרכוש .com
  • כתוב דפים קצרים (אנשים לא אוהבים לקרוא יותר מידי וכשהם רואים הרבה מידע הם בדרך כלל יוצאים מהאתר).
  • תשתמש בזהירות עם javascript גוגל עדיין לא קורא את השפה הזו ולכן אם האתר שלך בג'בה רצוי שתוסיף פוטר בתחתית האתר שלך שיכיל את כל הדפים החשובים שלך.
  • תשתמש בסירטוני וידאו בפודקאסטים וקבצי שמע להעברת האינפורמציה שלך.

אין תגובות: